کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/14 | اعضاء: 317543 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت ویندوز 7 را به اندازه ویندوز ایکس‌پی دوست ندارد !

به گزارش سافت‌گذر ؛ در بین نسخه‌های مختلف ویندوز، کم‌تر نسخه‌ای را می‌توان یافت که به اندازه نسخه ایکس‌پی از همه نظر موفق بوده باشد. در بین نسخه‌های جدیدتر ویندوز هم تنها ویندوز 7 توانست تا اندازه‌ای نظر کاربران را جلب کند. مایکروسافت اکنون می‌کوشد تا کاربران را از ویندوز 7 نیز جدا کرده و به سمت ویندوز 8.1 بکشد.

 

ویندوز 8 تنها چند درصد از رایانه‌های کاربران را به خود اختصاص داده، اما مایکروسافت امیدوار است تا با عرضه ویندوز 8 در ماه اکتبر (26 مهر) به آمار بهتری در فروش هم به کاربران و هم به شرکت‌های مختلف دست پیدا کند. رایانه‌های بسیاری در جهان همچنان از ویندوز 7 استفاده می‌کنند و این در حالی است که مایکروسافت می‌گوید قرار نیست از ویندوز 7 به اندازه ویندوز ایکس‌پی پشتیبانی کند.

مایکروسافت پشتیبانی خود از ویندوز ایکس‌پی را پس از 12 سال، در تاریخ 8 آوریل 2014 پایان خواهد داد. بخشی از دلیل پشتیبانی بلندمدت این کمپانی از ویندوز ایکس‌پی عدم موفقیت ویندوز ویستا از نظر آمار فروش بود.

به گزارش سافت‌گذر ؛ با توجه به شکست ویندوز 8 در بازار، بسیاری از مردم گمان می‌کردند که ویندوز 7 نیز به اندازه ویندوز ایکس‌پی از پشتیبانی مایکروسافت بهره خواهد برد؛ اما کمپانی سازنده ویندوز ظاهراً نظر دیگری دارد. «پائول ثورت» عضو سایت winsupersite مدعی است که مایکروسافت در یکی از جلسات این کمپانی اشاره کرده که به جای پشتیبانی از ویندوز 7 قصد دارد تا شرکت‌های مختلف را به استفاده از ویندوز 8.1 تشویق کند.

مایکروسافت معتقد است که ویندوز 8.1 شامل تحولات خوبی از جمله اضافه شدن برخی ویژگی‌های مورد نیاز شرکت‌های مختلف است و بنابراین شرکت‌های بزرگ به همان اندازه که از ویندوز ایکس‌پی استفاده کردند، خود را پابند ویندوز 7 نخواهند کرد.

طبق برنامه کنونی مایکروسافت، حمایت کامل از ویندوز 7 در تاریخ 13 ژانویه 2015 به پایان می‌رسد و پشتیبانی کلی از ویندوز 7 (صرفاً رفع اشکال و آپدیت‌های امنیتی) تا 14 ژانویه 2020 ادامه می‌یابد؛ یعنی ده سال و دو ماه پس از عرضه ویندوز 7 در نوامبر سال 2009. با این حال، این مدت زمان هنوز هم از مدت زمان پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز ایکس‌پی کم‌تر است.

تنها زمان است که مشخص می‌کند آیا مایکروسافت مجبور خواهد شد مثل ویندوز ایکس‌پی، پشتیبانی خود از ویندوز 7 را نیز تمدید کند یا خیر.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17035 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/07/07 تعداد مشاهده: 1883
سافت گذر